برگزاری سی امین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق

سی امین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران و مسئولان و فعالین سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان در روز تاسوعای حسینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با تاسوعای حسینی، سی امین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با حضور نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی شهر، برخی از مسئولان و فعالین اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و گردشگری در سالن آیت الله شیخ محمد تقی فرمانداری بافق برگزار شد.

محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان بافق در این نشست با اشاره به اینکه در برخی از موارد از ظرفیت مردم برای توسعه شهر غفلت شده است گفت: مجمع هم اندیشی می تواند با فعال سازی کارگروه ها در این زمینه بصورت سازمان یافته کار کند و از پتانسیل و ظرفیت های مردمی استفاده بهینه نماید.

محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در سی امین جلسه مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان، هدف از برگزاری جلسات مجمع هم اندیشی وحدت و یگانگی عمل در دیدگاه مسئولین عنوان کرد و گفت: برخی از موضوعات باید در کارگروه های تخصصی مطرح شود.

گفتنی است در سی ام مجمع هم اندیشی بافق در خصوص طرح هایی چون پهنه ریلی و صورتجلسه ۲ دی، نیروی انسانی و فضای آموزشی آموزش و پرورش،پیشرفت صنایع جوار معدنی و فولادی، ظرفیت گردشگردی مذهبی و ... مطرح و تصویب شد که به مشکلات این حوزه ها پرداخته شود.​​​​​​​