برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بافق

همزمان با هفته فراجا و گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بافق به میزبانی نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با آغاز هفته فراجا، صبحگاه مشترک عمومی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بافق با حضور فرماندارشهرستان، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شورای اسلامی شهر، مسئولان محلی، خانواده های معظم شهدا و بازنشستگان فراجا در فرماندهی انتظامی شهرستان بافق برگزار شد.

فرماندار شهرستان بافق در این مراسم ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه شهدای فراجا و امنیت، از نیروی انتظامی به عنوان پاسداران امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی و نقش آفرینان ایران قوی یاد کرد و گفت: دشمن چند دهه با فتنه ها و آشوب های مختلف درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که صلابت ، مسئولیت شناسی و اقتدار مدافعان امنیت کشور باعث ناامیدی دشمنان و خنثی نمودن فتنه های آنان شده است.

محمد علی صمیمی با اشاره به اینکه شهرستان بافق دومین شهرستان استان از لحاظ گستره مساحت،شهرستانی که با چهار شهر استان کرمان هم مرز است، داشتن کویری گسترده، شهرستانی با قشر کارگری قابل توجه و شهرستانی مهاجرپذیر می باشد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه نقاطی که می تواند به لحاظ متعدد برای شهرستان به نوعی آسیب تلقی شود با همت و تدبیر نیروی انتظامی شهرستان یک احساس امنیت خوبی در شهر حاکم است و مردم احساس ناامنی و کمتر گلایه مند هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل و کارکنان فراجا بر زمینه سازی ایجاد تمدن نوین اسلامی و حضور حضرت ولی عصر(عج) که یک وظیفه عمومی و گام مشترک مسئولان و مردم می باشد، تاکید کرد.

در ابتدای این مراسم، فرماندهی انتظامی شهرستان بافق ضمن گرامیداشت هفته فراجا و شهدای انقلاب، تصریح کرد: آنچه امروز سازمان فراجا در کشور با آن مواجه هست با یک وضعیت خاص می باشد که متخص پلیس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سرهنگ شهرام طولاب نژاد افزود: اینکه تمام مستکبرین جهان با تمام تجهیزات و امکانات در مقابل پلیس این کشور قرار می گیرند، چیزی جز آن نیست که ما مسیر را درست طی می کنیم.

وی به بیان وجه تشابه جریانات اخیر دشمنان نظام با پلیس کشور با دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس پرداخت و گفت: به گفته شهید بزرگوار شهید همت که در جبهه هر وقت راه را گم می کردیم نگاه می کردیم ببینیم دشمن کدام نقطه را بیشتر مورد هدف قرار داده است و از این طریق می فهمیدیم آنجا جبهه و مقر نیروی های خودی است و افتخار میکنیم در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پایان ایستاده ایم و ذره ای عقب نخواهیم نشست.

طولابی نژاد با اشاره به راه شهادت به عنوان سند حقانیت نیروی فراجا، گفت: تقدیم 30 شهید والا مقام حوزه امنیت از ابتدای سال جاری در سراسر کشور نشانگر این است که ما یک نیروی الهی و ولایی هستیم و راه شهادت، سند حقانیت نیروی فراجا است و این راه همیشه برای این سازمان باز است.

گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای سان از نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در میدان، قرائت سرود و دکلمه توسط دانش  آموزان، از برخی پرسنل نمونه فراجا و خانواده شهدا و بازنشستگان این سازمان با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.