برگزاری نشست برنامه ریزی راهیان نور شهرستان بافق

فرماندار بافق بصیرت افزایی و لزوم هم افزایی و اهتمام مسئولان شهرستان را در اجرائی شدن اردوی راهیان نور خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه قرارگاه راهیان نور شهرستان بافق با حضور فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری بافق و به صورت ویدئو کنفرانس با مرکز استان به ریاست استاندار یزد برگزار شد.

استاندار یزد که به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولان شهرستانی سخن می گفت به اهمیت و جایگاه راهیان نور در کلام رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: منویات ایشان مبنی بر اینکه «راهیان نور در واقع فناوری استفاده از ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس است»، مؤید اهمیت این حرکت عظیم فرهنگی است.

مهران فاطمی اظهارداشت: به منظور بهره مندی بیش از پیش از فضای معنوی راهیان نور علاوه بر  تصمیم گیری در خصوص مباحث سخت افزاری در قرارگاه، باید به محتواها و شیوه های روایتگری، توجه ویژه داشت. 

استاندار یزد ادامه داد: برنامه ریزی های لازم جهت ارتقاء زیرساخت های اردوگاه شهید عاصی‌زاده و افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات به زائران انجام شود.

وی، راهیان نور را یک رویداد به شدت متحول کننده خواند و گفت: راهیان نور یکی از مسیرهای مهم برای تحول عمیق فکری است لذا افزایش تعداد کاروان های اعزامی و کیفیت خدمات رسانی باید به عنوان یک راهبرد در برنامه ها گنجانده شود.

فرماندار بافق در ادامه به مهمترین اهداف اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: پیوند نسل جدید با نسل دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و شناخت سرزمین های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان جامعه از مهمترین اهدافی است که در اردوی راهیان نور دنبال می شود.

ابوالقاسم دهقان بصیرت افزایی و لزوم هم افزایی و اهتمام مسئولان شهرستان را در اجرائی شدن این حرکت فرهنگی خواستار شد و تاکید کرد: طرح اردوی راهیان نور باید تقویت شود و تمامی دست اندرکاران و مسئولین اجرایی شهرستان باید در جهت افزایش زائر و برگزاری باشکوه این حرکت فرهنگی تمام تلاش خود را انجام دهند و همواره بدانند که اگر مسئولیتی دارند به پاس خون شهدا می باشد.

در ادامه مسئولان شهرستان در خصوص نحوه اعزام و کیفیت بخشی اردوی اهیان نور شهرستان بافق بحث و تبادل نظر شد و تصمیاتی گرفته شد.