همزمان با هشتمین روز ماه مبارک رمضان ، هفتمین جشن گلریزان شهرستان بافق در مکان زورخانه مالک اشتر این شهرستان با حضور مدیر کل زندانهای استان، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، فرماندار، رئیس دادگستری، شهردار، رئیس شورای شهر، خیرین، مسئولین و ورزشکاران این شهرستان برگزار شد و  مبلغ ۵ میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تعهد گردید.

سید مسعود عظیمی یکی از مهمترین اقدامات برای فرهنگ سازی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزاری جشن‌های گلریزان به صورت مردمی دانست و
از اقدامات ستاد دیه برای فرهنگ سازی کمک به مددجویان جرائم غیر عمد قدردانی کرد.

عظیمی گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه، غیر تجاری و غیر انتفاعی است که به همت شهید والا مقام، شهید اسد الله لاجوردی از سال ۱۳۶۹ تاسیس و برای آزادی مددجویانی قدم بر می دارد که به دلایل جرائم غیر عمد و بدهی‌های مالی در زندان تحمل حبس می کنند و تا زمانی که بدهی این زندانیان بدهکار پرداخت نشود همچنان باید در زندان بمانند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اشاره به آزادی تعداد ۲۱۹۷ زندانی از ابتدای تاسیس ستاد دیه استان تاکنون گفت: به همت خیرین، نیکوکاران و صاحبان مشاغل، سال گذشته تعداد ۱۹۰ محکوم جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند که از این تعداد ۴۰ محکوم مالی بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای و تنها با اخذ گذشت، انجام مشاوره و اصلاح ذات البین از زندان آزاد شدند.
او گفت: هم اکنون تعداد ۶۳ محکوم مالی مشمول کمک ستاد دیه در زندان‌های استان به سر می برند که برای آزادی آن‌ها مبلغی بیش از  ۵۷ میلیارد تومان نیاز است که برای آزادی این محکومین همیاری و همکاری کلیه دستگاه‌ها، خیرین و نیکوکاران را طلب می کند.

محمد رضا عرشیان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد با شاره حدیثی از رسول اکرم (ص) در خصوص گره گشایی از کار مومنین گفت : یکی از بهترین اقدامات در ماه مبارک رمضان کمک به همنوع و نیازمندان است که ستاد دیه با برگزاری جشن های گلریزان و جذب کمک های خیرین برای آزادی محکومین مالی در این مسیر قدم بر میدارد .

سرپرست فرمانداری بافق در این مراسم ضمن تقدیر از خیرین نیکوکار بافقی گفت: مبلغ ۵ میلیارد ریال به همت نیکوکاران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تعهد شد.

محمد علی صمیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب هر ساله در این سنت حسنه و ماندگار شرکت می کنند گفت: امیدواریم در این راستا بتوانیم خنده و شادی را به خانواده ها برگردانیم.​​​​​​​