برگزاری همایش تغذیه سالم، انسان سالم، دنیای سالم در بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق به مناسبت هفته ی دامپزشکی و با حضور «علی فاتحی نیا» مدیرکل دامپزشکی استان،«محمد علی صمیمی» فرماندار بافق، «فرزانه سالاری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ادارات و دانش آموزان مدارس شهرستان همایش تغذیه سالم، انسان سالم، دنیای سالم در بافق برگزار شد.

 علی فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد ضمن اشاره به نقش دامپزشکان در سلامت جامعه و تاثیر آنها در تامین امنیت غذایی، در مورد اهمیت تغذیه سالم برای دانش آموزان صحبت کرد و به چند تن از دانش اموزان کارت همیار دامپزشکی را اهدا نمود.

فرزانه سالاری رئیس اداره دامپزشکی بافق در حاشیه این نمایشگاه گفت: اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم پیرامون وظایف تأثیرگذار دامپزشکی در بهداشت و سلامت مهم است و برگزاری نمایشگاه تخصصی عکس  بیطار» شناخت مردم از وظایف دامپزشکی را افزایش می‌دهد.

در حاشیه این همایش که با همکاری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان برگزار شد، از نمایشگاه عکس بیطار و نقاشیهای دانش آموزان بافقی نیز که پیرامون موضوع  سلامت غذا از مزرعه تا سفره  کشیده شده بود، رونمایی شد.​​​​​​​