با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

بلوار حاج ملا اسد الله بافقی افتتاح شد

پروژه بلوار ملا اسدالله بافقی به عنوان یک طرح بزرگ در حوزه معابر شهری بافق مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مهندس "محمدجواد ابوالحسینی"معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در سفر به شهرستان بافق، با همراهی مدیر کل دفتر فنی استانداری، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولان محلی ، پروژه بلوار حاج ملا اسدالله بافقی را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

شهردار بافق در این مراسم با اشاره به مدت زمان اجرای این پروژه گفت: پروژه احداث بلوار حاج ملا اسدالله بافقی در سال 98 شروع شد و شامل تملک املاک، زیرسازی و آسفالت، جدول گذاری،پیاده رو، ایجاد فضای سبز و تامین روشنایی می باشد.

سید علی نوروززاده افزود: مساحت اجرای این پروژه عمرانی 33 هزار مترمربع می باشد که با اعتباری بالغ بر 322 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه یک طرح بزرگ در حوزه معابر شهری است، عنوان کرد: با احداث این بلوار دسترسی میدان امام حسین(ع) و بلوار امام علی(ع) به میدان محمدتقی خان بافقی و خیابان شهدا در دو لاین رفت و برگشت به طول 850 متر امکان پذیر خواهد شد و موجب کاهش بار ترافیکی بلوار وحشی بافقی می شود.

مسئول موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا بافق در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: ملا اسدالله قائمی بافقی به سال 1252 خورشیدی در بافق به دنیا آمد . او برادر بزرگتر آیت العظمی شیخ محمدتقی بافقی ، مبارز مشهور دوره رضاه شاه بود

 حجت الاسلام سیدعلی طباطبایی افزود: حاج ملا اسدالله بافقی اهل تهجد و علاقه عجیبی به حضرت ولی عصر(عج) داشت و صاحب کرامات بیشماری بود، وی از استثنایی ترین علماست که حضرت فاطمه زهرا (س) شخصا انگشتری به او هدیه داده اند. ملااسدالله بافقی در مسیر عبورش همیشه دست در جیب بود و هرکس را می دید مورد تفقد قرار می داد ولی هیچگاه خالی نمی شد و هیچکس سر آن را نفهید.

گفتنی است پایان این مراسم مسئولان با شرکت در پویش هر نفر یک نفر، اقدام به غرس درخت خرما کردند.