تسریع در عملیات راهسازی جاده سیروس آباد با مشارکت دو شرکت معدنی منطقه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد: جاده سیروس آباد با مشارکت دو شرکت معدنی و صنعتی منطقه تا پایان سال جاری احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه بررسی و روند احداث محور بافق- سبزدشت از مسیرسیروس آباد با حضور«محمد جواد ابوالحسینی» معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد، مديركل دفتر فني و امور عمراني استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان،معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، اعضای شورای شهر و مدیران دستگاه های در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با اشاره به اینکه جاده سیروس آباد مورد درخواست مردم منطقه بوده و این پروژه مسافت برای دسترسی بهتر و سریع تر به مرکز شهرستان کم می کند خاطر نشان کرد: تمام ملاحظات زیست محیطی در این منطقه برای اجرای این پروژه لحاظ شده است و دو شرکت بزرگ صنعتی معدنی منطقه با توجه به مسئولیت های اجتماعی به صورت مشارکتی انجام عملیات راههسازی را برعهده گرفته اند.

محمدجواد ابوالحسینی گفت: با تاکید در تسریع اجرای عملیات راهسازی جاده سیروس آباد مقرر شد طی مدت یک هفته آینده نقشه ها و برآورد مسیر تحویل پیمانکاران قرار گیرد و با نظارت راه و شهرسازی بر پروژه، امیدواریم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.