تعیین 43 شعب اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ دومین جلسه مشترک هیأتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ریاست ابوالقاسم دهقان فرماندار و رئیس هیات اجرایی، اعضای ستاد انتخابات، هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان بافق به منظور بررسی و تعیین محل شعب اخذ رأی برگزار شد.

فرماندار شهرستان بافق ضمن تسلیت شهادت شهید جمهور آیت الله رئیس و هیات همراه با اشاره به اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با توجه به ضیق وقت برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با توجه به دستور العمل ستاد انتخابات فعالیت هیات اجرایی کار خود را با همان اعضای هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند سال قبل انتخابات را برگزار کردند، آغاز کرده است.

ابوالقاسم دهقان افزود: چینش و اعضای هیأت اجرایی شعب اخذ رأی نیز همان افرادی هستند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشتند در این دوره نیز استفاده خواهند شد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق با تاکید بر فراهم شدن تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه، سالم و قانونمند انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان یادآور شد: طبق قانون، در زمان رای گیری فقط به دو مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی نیاز است و در این زمینه بایستی اطلاع رسانی کامل و دقیق انجام شود.

در ادامه تعداد و مکان شعب اخذ رای در شهرستان بافق مورد بازبینی و بررسی هیات های اجرایی و نظارت قرار گرفت و طبق انتخابات اسفند ماه، 43 شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار برای شهرستان تعیین شد.

لازم به ذکر است که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.​​​​​​​