سرپرست ثبت احوال استان یزد در دیدار با فرماندار بافق :

تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ثبت احوال در ایام انتخابات انجام شده است

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد در دیدار با فرماندار بافق از انجام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ثبت احوال در ایام انتخابات خبر داد و گفت: تمامی شناسنامه های صادر شده تا قبل از انتخابات آماده تحویل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد در دیدار با فرماندار بافق از انجام تمهیدات لازم برای ارائه خدمات ثبت احوال در ایام انتخابات خبر داد.

مهدی مصدق گفت: بر اساس تفاهم نامه با پست و دفاتر پیشخوان، تمامی شناسنامه های صادر شده تا قبل از انتخابات آماده تحویل است که در مرکز استان توسط پست و در شهرستان بافق از طریق دفتر پیشخوان دولت تحویل خواهد شد .

وی تصریح کرد: حرکت ثبت احوال در مسیر الکترونیکی کردن امور با نگاه تسهیل در ارائه خدمات و کسب رضایتمندی مردم صورت می گیرد.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان یزد با اشاره به اینکه مردم در آینده نزدیک بسیاری از خدمات هویتی را در قالب الکترونیک دریافت خواهد کرد، گفت: تامین تجهیزات و اجرای تعمیرات لازم در ثبت احوال بافق ، نیازمند نگاه ویژه فرمانداری به این اداره در حوزه اعتبارات تملک دارائی می باشد.

فرماندار شهرستان بافق در ابتدا به انتصاب مدیر جدید ثبت استان یزد اشاره کرد و وی را جوانی متخصص، متعهد و جهادی دانست و موفقیت روزافزون وی را از خداوند منان مسئلت کرد. 

ابوالقاسم دهقان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای خانم عسکری یکی از روسای پرتلاش شهرستان گفت: مدیر ثبت احوال شهرستان بافق بعنوان موفق ترین مدیران ثبت احوال شهرستانهای استان می باشد که وجود کمترین نیرو و امکانات، بهترین خدمات را به شهروندان ارائه می کند.

وی ضمن تاکید بر تعویض شناسنامه های قدیمی که در نوبت تعویض هستند تصریح کرد: اداره ثبت شهرستان تلاش نماید تعویض شناسنامه های قدیمی را تا روز قبل از انتخابات انجام و بدست متقاضیان برسد.

فرماندار بافق یادآور شد: رای دادن با کارت ملی هم امکان پذیر است و جای نگرانی نیست لذا سایر متقاضیان برای تعویض شناسنامه بعد از انتخابات مراجعه کنند.

دهقان همچنین در خصوص ثبت اسناد هویتی مشاهیر و اولین های شهرستان بافق گفت: ثبت احوال بافق برای تکمیل موزه فرهنگ و هنر بافق با متولی موزه همکاری کند و این موارد را در اختیار موزه قرار دهد که در این راستا فرمانداری هم کمک و همکاری خواهد کرد.​​​​​​​