تکریم و معارفه رئیس اورژانس پیش بیمارستانی بافق

در مراسمی "امیرحسین عبداللهی دولت آبادی" به عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی ( اورژانس 115 )  شهرستان بافق معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بافق با حضور رئیس سازمان اورژانس استان، سرپرست فرمانداری بافق، رئیس شورای شهرستان ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان بافق برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق با اشاره به اینکه سرمايه انساني در اورژانس 115 از ارزشمند ترين سرمايه ها در حوزه خدمات رسانی به مردم محسوب می شود، گفت: احیاء نفس های ایستاده یک فرد توسط پرسنل اورژانس 115 بی شک بالاترین حس انسان دوستی، دلسوزی و مسئولیت پذیری است.

ابوالقاسم دهقان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده رئیس سابق اورژانس پیش بیمارستانی( 115 ) بافق گفت: آقای محمدعلیزاده با یک آرامشی که از این شغل داشت فاصله می گیرد و روزی نیست حه خاطرات و خدمات تلخ و شیرین دوران مسئولیت را ذهن خود مرور نکند.

دکتر احمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان یزد با اشاره به وظایف اورژانس پیش بیمارستانی و ارائه خدمات به مصدومین و بیماران اور‍ژانسی گفت: خوشبختانه در شهرستان بافق تعامل و همکاری خوبی بین مجموعه های اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی از صحنه حادثه آغاز می شود و این همراهی و تعامل در مرکز درمانی به پایان می رسد.

در پایان این مراسم، "امیرحسین عبداللهی دولت آبادی" به عنوان سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی ( اورژانس 115 )  شهرستان بافق معرفی و از زحمات "حمیدرضا محمدعلیزاده" در مدت زمان خدمت در اورژانس شهرستان بافق تشکر و قدردانی شد.​​​​​​​