به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه داخلی کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی بافق با سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار سابق، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی برگزار شد.

سید مهدی طلائی مقدم فرماندار سابق این شهرستان در این جلسه ضمن تبریک انتصاب آقای مهندس محمد زاده رحمانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان به معرفی کارکنان پرداخت و از زحمات و تلاش های همه همکاران در طول دوران فرمانداری خود در این شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری بافق به بیان اولویتهای کاری خود پرداخت و خواستار تعامل و همصدایی در بین کارکنان این نهاد شد.

محمد زاده رحمانی همدلی و ایجاد جوی صمیمی و برنامه ریزی مطلوب در پیگیری امور مرتبط به شهرستان و حل مشکلات مردم را از وظایف کاری کارکنان فرمانداری برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همفکری و اولویت بندی وظایف و امورات محوله در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گامهای اساسی برداریم.

وی همچنین از همکاران فرمانداری خواست تا هماهنگی و تعامل لازم را با سایر نهاد ها و ادارات شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

زاده رحمانی در پایان از سید مهدی طلائی مقدم فرماندار سابق این شهرستان، به پاس خدمات انجام گرفته تقدیر کرد و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

گفتنی است پایان بخش جلسه داخلی کارکنان تقدیم دسته گل به سرپرست جدید فرمانداری و فرماندار سابق شهرستان بافق و عکس دسته جمعی بود.