جلسه مشترک هیات های اجرایی انتخابات شهرستان بافق و مهریز

جلسه مشترک هیات های اجرایی انتخابات شهرستان های بافق و مهریز با هدف بررسی و تایید صلاحیت داوطلبان شهرستان بافق در فرمانداری بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در حاشیه این نشست با اشاره به فرایند احراز صلاحیت‌ داوطلبان در هیأت اجرایی که از ۴ آبان ماه آغاز و تا ۱٨ آبان ماه ادامه خواهد داشت، گفت: این جلسه به منظور بررسی و تایید صلاحیت افرادی که در حوزه مهریز و خاص شهرستان بافق ثبت نام نموده اند، برگزار شد.

ابوالقاسم دهقان با تاکید بر تبادل نظر و بررسی دقیق اعضای هیات اجرایی شهرستان در خصوص داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خوشبختانه چهره های ثبت نامی از اقشار مختلف و همچنین بانوان مشاهده شد که مقرر شد نتیجه اعلام نظر هیات اجرایی شهرستان برای انجام مراحل قانونی توسط مراجع پنجگانه به حوزه انتخابیه مهریز ابلاغ شود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق با تاکید بر اینکه اعضای هیأت‌ اجرایی شهرستان در بررسی صلاحیت‌ داوطلبان با دقت و طبق قانون عمل می کنند، افزود: بدون حُبّ و بغض نظر مراجع رسمی و قانون ملاک بررسی‌ها در احراز صلاحیت داوطلبان خواهد بود.

او یادآور شد: در حوزه انتخابیه مهریز در مرحله پیش ثبت نام اولیه، 154 نفر ثبت نام کردند که نسبت به دوره گذشته حدود 200 درصد رشد داشته است.

دهقان افزود: از این تعداد 72 نفر ثبت نام خود را قطعی کردند و از این بین، 13 نفر بافقی هستند که یک بانو هم بین آنان است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق در مورد آخرین وضعیت انتخابات در شهرستان گفت: ستاد انتخابات شهرستان از بدو ابلاغ برنامه انتخابات، تشکیل و فعالیت خود را در حوزه های مختلف شروع کرد و همه امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در یازده اسفند ماه اتخاذ شده است و آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد.