تمام ادارات موظف به اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده ایثارگران هستند

جلسه کمیته اشتغال بنیاد شهید با حضور«محمد علی صمیمی» فرماندار شهرستان،«عباس زارع»مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار ودر این نشست بر تکریم و فراهم کردن آسایش و رفاه خانواده ایثارگران تاکید شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق: جلسه کمیته اشتغال بنیاد شهید با حضور«محمد علی صمیمی» فرماندار شهرستان،«عباس زارع»مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و اعضای مربوط به این جلسه درراستای بررسی راهکارهایی برای برطرف کردن مشکل ایثارگران درمواردی همچون بهداشت و درمان،بیمه،اشتغال و .... در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

«عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه در سراسر دنیا برای ایثارگران خود احترام وعزت خاصی قائل هستند ما نیز همین وظیفه را در قبال ایثارگران داریم و باید برای رفاه وآسایش آنها تمام تلاش خود را به کار گیریم، و پیگیری و برطرف کردن کار و نیاز خانواده ایثارگران خود یک جهاد در راه خدا است.

وی با اشاره به طرح سپاس و تکریم خانواده ایثارگران گفت : در این طرح ادارات موظف به دیدار با خانواده ایثارگران درهرهفته هستند تا با این کار نشان دهند که به یاد آن ها و فداکارهایشان خواهند بود و تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش این مردم بالاخص خانواده محترم ایثارگران به کار می گیرند.

«محمد علی صمیمی» فرماندار شهرستان بافق در این جلسه ضمن تبریک عید بزرگ غدیر با اشاره به فداکاری و جانثاری های ایثارگران محترم خاطر نشان کرد که تمام مدیران باید بدانند که امنیت و آسایش الان این مرز و بوم را مدیون چه کسانی هستند و تلاش خود را به کار گیرند تا رفاه و آسایش را برای خانواده محترم ایثارگران به ارمغان بیاورند.

وی افزود: مجموعه فرمانداری با تمام توان آماده همکاری و اجرای طرح سپاس خواهد بود و در زمینه های مثل بهداشت و درمان،بیمه،اشتغال و ..... تمام تلاش خود را برای رفع موانع موجود بر سر راه این موارد برای ایثارگران می کند.