حماسه حضور مردم دارالشجاعه در مسیر همدلی راهپیمایی روز قدس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با حضور اقشار مختلف مردم دارالشجاعه و همدل بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی » با حضور اقشار مختلف مردم دارالشجاعه و همدل بافق برگزار شد.

در این مراسم که امام جمعه،سرپرست فرمانداری، معاونین فرمانداری، مسئولان و مدیران ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگر، جانبازان و رزمندگان، نیروهای نظامی و امنیتی، روحانیون، دانش آموزان و دانشجویان، کارگران، فرهنگیان و اساتید و اقشار مختلف مردم حضور حماسی از خود به یادگار گذاشتند و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین با شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل ، پایان عمر رژیم جعلی و کودک‌کُش اسرائیل را یادآورشدند.

از دیگر حاشیه‌های مراسم امروز به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسراییل، بر افراشتن پرچم حزب الله لبنان و فلسطین در کنار پرچم ایران و اجرای سرود همگانی دانش آموزان در جریان برگزاری راهپیمایی قدس بود.

در پایان شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله روز قدس با صدور قطعنامه‌ای در ۷ بند مواضع خود را در  حمایت از مردم فلسطین و آزادی بیت المقدس و پشتوانه تقویت امنیت ملی ایران عزیز ، مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» اعلام کردند.​​​​​​​