خیرین بافقی از جایگاه برجسته و ممتازی در منطقه برخوردار هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در نخستین روز از هفته دولت، نشستی با حضور «محمد علی صمیمی» فرماندار شهرستان،مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی بیمارستان ولی عصر«عج» بافق برگذار شد.
در این نشست محمد باقر قائمی مدیر عامل این موسسه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های فرماندار و معاونین فرمانداری از مجموعه بیمارستان در جهت رفع مشکلات،گزارش مختصری در خصوص جذب کمکهای خیریه،مشارکت های اجتماعی،اهداف و فعالیت های موسسه در طی دوسال اخیر ارائه داد.
قائمی در ادامه گفت: رئیس و مدیر بیمارستان با نیاز سنجی تجهیزات،بررسی چگونگی توسعه و ساخت وساز های مورد نیاز مجموعه،تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بهترین خدمات را به بیماران گرامی ارائه دهند.
محمدعلی صمیمی فرماندار بافق ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقدیر و تشکر از  اقدامات و  فعالیت های چشم گیر این موسسه بیان کرد: خیرین شهرستان بافق از جایگاه برجسته و ممتازی در منطقه  برخوردار هستند که این امر موجب سرافرازی آحاد مردم شهرستان است.
درادامه صمیمی گفت:هرکجا خیرین حضور جدی داشته باشند ضروری است که ما به عنوان نماینده دولت نیز حضور داشته باشیم و از خدمات ارزنده این بزرگوران حمایت کنیم و امیدواریم همزمان با کمک های خیرین و دولت در بخش سلامت جامعه شاهد پیشرفت افزون تر  خدمات درمانی در بیمارستان بافق باشیم.