دعوت سرپرست فرمانداری بافق از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

سرپرست فرمانداری بافق در پیامی از آحاد مردم شریف،انقلابی و همیشه در صحنه دارالشجاعه بافق بویژه خانواده معظم شهدا ،آزادگان سرافراز، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس  برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ سرپرست فرمانداری بافق در پیامی از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه دارالشجاعه بافق برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن پیام ابوالقاسم دهقان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ»  سوره بقره آیه 191

جهان و امت مسلمان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حرکت یکپارچه امت اسلام و آزادی خواهان است؛ حرکتی روشنفکرانه که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358 شمسی پایه گذاری شد تا مسئله فلسطین، پاره تن جهان اسلام و قدس، قبله اول مسلمانان، هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

لذا بر مردم روزه دار ، مومن و انقلابی فرض است با شرکت پرشکوه در راهپیمایی این روز بزرگ، حمایت خود را از مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین و خشم و انزجارشان از ظلم و جنایت و کشتار رژیم نامشروع صهیونیستی را اعلام کنند.

اینجانب، از همه مدیران و کارکنان ادارات، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، کارگران، فرهیختگان، ،اساتید و دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان، روحانیون و طلاب، ورزشکاران، اقشار مختلف بسیج و مردم شریف همیشه در صحنه دارالشجاعه بافق دعوت می‌کنم تا ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدم در پیشگاه تکلیف انسانی و اسلامی گذاشته و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

ابوالقاسم دهقان

سرپرست فرمانداری بافق​​​​​​​