فرماندار بافق در جلسه شورای ترافیک:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان بافق صبح روز پنجشنبه 22 اسفندماه به ریاست فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرمانداربافق در این جلسه با بیان اینکه بیماری کرونا باعث شده بر روی حمل و نقل نیز اثربگذارد عنوان داشت: امسال بحث سفرهای نوروزی را در شهرستان نداریم و عمده موضعی که باید به آن پرداخته شود تردد کامیون های حمل مواد معدنی است که در سال های قبل با توجه به حضور مسافران تردد ممنوع بود اما امسال شرایط تغییر یافته است.

محمد زاده رحمانی ادامه داد: از دیگر مباحثی که موجب برخی نارضایتی ها در بین شهروندان شده است سرعتکاه های سطح شهر و نداشتن استاندارد لازم در برخی از آنهاست که امیدواریم از سال آینده با تعامل دستگاه های مرتبط بتوانیم با نصب دوربین نسبت به حذف و یا کاهش تعداد آنها گام برداریم تا رضایت مندی بیشتر شهروندان حاص شود.
رییس شورای ترافیک بافق در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل خوب مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _بافق که از ابتدای شیوع بیماری کرونا حمل بار خود را توسط راه آهن انجام داده است تشکر و قدردانی نمود و متذکر شد امیدواریم پس از بهبود شرایط موضوع اشتغال کامیون دارها در نظر گرفته و نسبت به اختصاص بار حمل و نقل جاده نیز اقدام نمایند.

آشکار سازی نقاط حدثه خیز، بازنگری علائم، خط کشی ها و تابلوها محور های مواصلاتی، منع تردد کامیون ها در روستای مبارکه و... از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.