به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛در این جلسه که با حضور سرپرست فرمانداري ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، مسئولان اقشار مختلف بسیج برگزار شد ، مسئولان اقشار بسیج زمینه های همکاری گروه هدف خود و بسیج را در مورد اقتصادی مقاومتی مورد بررسی قرار دادند و گزارش عملکردي از فعاليت هاي خود ارائه دادند.

سرپرست فرمانداري بافق ضمن تبریک هفته وحدت و با اشاره به سخنان اقشار بسیج گفت: با توجه به شرایط حال لازم است قشر دانش آموز به گونه ای پرورش یابد که بتواند در شرایط سخت مدیر و مدبر باشد ایشان نباید به دیگری وایسته باشند و به استقلال فکری برسند.

محمد زاده رحمانی افزود: در بحث فضای مجازی باید هوشیار باشیم ، میدانی که در آن دست و پنجه نرم می کنیم متعلق به غرب است. یکی از معضلات فضای مجازی تهاجم فرهنگی است ،متاسفانه مردم پیرو مد و زندگی غرب هستند که باید با حفظ فرهنگ دست به پیشرفت زد.

وي با اشاره به اینکه به برخی به انقلاب و نظام خرده می گیرند گفت: برخی چشمان خود را به دست آورد های انقلاب و نظام بسته اند و دائم آن را با گذشته مقایسه می کنند در حالی که پیشرفت کشور در دوران انقلاب اسلامی چشم گیر بوده است ، لازم است به انقلاب اسلامی وفادار باشیم و از آن غافل نمانیم.

سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به سخنان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در باب بسیج و تفکر بسیجی از بسیج به عنوان نیرویی پرتوان ، با ایمان و با نیرویی عظیم یاد کرد که می تواند کشور را در رسیدن به اهداف خود یاری سازد.

در پایان از زاده رحمانی سرپرست فرمانداري شهرستان به منظور همكاري با بسيج و برنامه ريزي در حوزه اقتصاد مقاومتي تجلیل و قدردانی شد.