دیدار سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان یزد با فرماندار بافق

ذبیح الله پورجان آباد سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان یزد در سفر به شهرستان بافق با ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ ذبیح الله پورجان آباد سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان یزد در سفر به شهرستان بافق با ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان یزد در این دیدار با توجه به عدم موجودی و سپرده گذاری در برخی از شعب بانک ملی شهرستان، گفت: اگر این روال ادامه یافته و افزایش اعتبار و گردش مالی در شعب صورت نگیرد قطعا در آینده برخی شعب شهرستان کاهش پیدا خواهد کرد.

ذبیح الله پورجان آباد با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری براهمیت کارآفرینی وتولید دانش بنیان افزود: در شهرستان بافق به هر میزان درخواست کارآفرینی در حوزه صنایع و تولید باشد مشروط بر اینکه اشخاص حقیقی و حقوقی از گردش حساب مالی خوبی برخوردار باشند، تسهیلاتی در این رابطه پرداخت خواهد شد.

فرماندار بافق در این دیدار شهروندان بافقی را از جمله مشتریان خوش حساب بانکی نام برد و گفت: در شهرستان بافق مراجعات مکرری در خصوص بهره مندی از تسهیلات بانک ملی می شود که لازم در این رابطه تصمیماتی اخذ شود.

ابوالقاسم دهقان تصریح کرد: متقاضیان بانک ملی در بافق با توجه به اینکه در بازپرداخت تسهیلات از عملکرد مطلوبی برخوردار هستند باید تسهیلات بدون هر گونه مشکل پرداخت و مسیر پرداختی توسط شعب بانک ملی در شهرستان هموار گردد.