همزمان با آغاز هفته کارگر انجام شد:

دیدار سرپرست فرمانداری با کارگران و کارفرمایان سه مجموعه معدنی در بافق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با آغاز هفته کارگر و گرامیداشت ارزش های کارگری،  سرپرست فرمانداری بافق به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس اداره اطلاعات، رئیس و کارشناس روابط کار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس اداره صمت شهرستان بافق، با حضور در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، مجتمع فسفات آسفوردی و شرکت معادن بافق ( معدن کوشک) ضمن بازدید از روند کار مجموعه ها، دیداری با تعدادی از کارگران برگزار کردند.

سرپرست فرمانداری بافق در این دیدارها ضمن تبریک هفته کار و کارگر، بر تامین امنیت شغلی کارگران تاکید کرد و گفت: تامین امنیت شغلی موجب اطمینان خاطر، ایجاد امنیت روحی و سلامت جسمی و در نهایت ارتقای بهره‌وری نیروی کار منجر شود.

ابوالقاسم دهقان پس از شنیدن صحبت های برخی کارگران و پیمانکاران در این بازدیدها، رسیدگی هرگونه اختلاف بین کارفرما و کارگر طبق قانون با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواند و گفت: طرفین برای رسیدگی به مشکلات و درخواست های خود باید به اداره کار و هیات های تشخیص و حل اختلاف رجوع کنند.

گفتنی است در این بازدیدها جلساتی با مدیران  مجموعه های معدنی و پیمانکاری جهت بررسی مسائل و مشکلات کارگری برگزار و بر رفع دغدغه های کارگری و اهتمام و همدلی بین پیمانکار و کارگر، بررسی درخواست های پیمانکاران  و برگزاری باشکوه برنامه های هفته کارو کارگر تاکید شد.

​​​​​​​