به مناسبت روز پاسدار؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به مناسبت فرا رسيدن ميلاد با سعادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار، فرماندار شهرستان با حضور در گردان پیاده هشتم امام حسین(ع) بافق با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و گردان پیاده امام حسین(ع) دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق در این دیدار با تبریک میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار نقش سپاه و بسیج در جامعه را با اهمیت خواند و گفت: پاسداران و مجموعۀ بسیج حافظ امنيت و آرامش كشور در برهه هاي مختلف بوده اند.

محمد زاده رحمانی، پاسداران را سمبل ایثار و ایستادگی یاد کرد و افزود: پاسداران مردان بی ادعایی هستند که در همه آزمون ها و فعالیت ها الگو و سرمشق شان، سرو و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) می باشد.

وی همچنین همراهی و تشریک مساعی مجموعه سپاه و بسیج شهرستان را ستود و گفت: سپاه و بسیج با توانمندی و نیروی انسانی که در اختیار دارند، می توانند نقش بسزایی در توسعه و اجرای برنامه های مختلف شهرستان داشته باشد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و گردان پیاده امام حسین (ع) بافق به ارائه گزارش فعالیت و برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود در شهرستان پرداخته و آمادگی هر گونه همکاری و تعامل با مجموعه شهرستان را اعلام کردند.