به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی بافق با حضور در فرمانداری با فرماندار شهرستان دیدار  و گفتگو کردند.

فرماندار بافق در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت ایم عزاداری ابا عبدالله حسین(ع) ، با قدردانی از تلاشهای فرمانده نیروی انتظامی و همکاران وی به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در شهرستان اشاره داشت و گفت: امنیت این شهرستان مرهون تلاش ها و زحمات و همچنین تدبیر و اندیشه شما شکل می گیرد و ما نیز به عنوان یک همکار در کنار شما هستیم و تلاش خواهیم کرد تا مشکلات به حداقل برسد.

سید مهدی طلایی مقدم با تاکید براینکه نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند ، اظهار داشت:  همراهی و همدلی پرسنل نیروی انتظامی با مردم و مسئول باعث شده این نهاد در کار خود موفق عمل نمایند.

وی با اشاره به توسعه شهرستان بافق در حوزه صنایع و معادن و افزایش راههای مواصلاتی گفت: با توجه به اینکه در سالهای آینده بافق به یک شهرستان مهاجر پذیر تبدیل خواهد شد و افراد جویای کار با فرهنگ ، رفتار و دیدهای مختلف وارد شهر خواهند شد می بایست با تدابیر بلند مدت ، بازنگری فعالیتهای امنیتی و بررسی رویکردهای سند توسعه شهرستان ، آرامش ، امنیت و نظم را برای همشهریان فراهم آوریم.

در ابتدای این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بافق گزارش عملکردی در حوزه برنامه های ارتقاء امنیت اجتماعی ، مبارزه قاچاق مواد مخدر و افراد مخل نظم و امنیت ارائه داد.

سرهنگ فرهاد بیگلری افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با هوشیاری و پیگیری های شبانه روزی خود سعی در برقراری نظم و امنیت شهرستان دارند.

وی در ادامه عملکرد شش ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته چنین گفت :افزایش ۱۴۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در این شهرستان در ۶ ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سرقت کالای قاچاق ۱۵ درصد و توقیف و دستگیری باندهای سارقین ۲۰ درصد افزایش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بافق همچنین از انهدام سه باند سرقت احشام، منزل و موتور سیکلت در ۱۰ ماهه گذشته خبر داد.