دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با سرپرست فرمانداری بافق

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد: مهم‌ترین برنامه جمعیت هلال‌احمر در شهرستان بافق برای سال 1402 ، ارائه آموزش‌های همگانی و توانمندسازی مردم در این حوزه می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در سفر به شهرستان بافق با حضور در فرمانداری بافق با سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ابوالقاسم دهقان به عنوان سرپرست فرمانداری بافق به خدمات رسانی امدادگران و داوطلبان این جمعیت در ایام نوروز اشاره کرد و از زحمات داوطلبان و امدادگران شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

دکتر محسن حرازی زاده در ادامه به برنامه های اولویت دار این جمعیت در سال 1402 اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های همگانی و تقویت این آموزش ها به مردم و همچنین ارتقاء درجه امدادگران و نجات گران بافق، مهم‌ترین هدف جمعیت هلال‌احمر برای شهرستان بافق در سال جاری می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ارائه آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه به مردم ضمن توانمندسازی و آمادگی در برابر مخاطرات می توانند به عنوان یک فرد موثر خدمات بهتری به مصدومان و حادثه دیدگان ارائه دهند.

حراری زاده در پایان ضمن تشکر از زحمات و پیگیری های محمدرضا فتاحی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق برای راه اندازی هر چه سریعتر داروخانه تخصصی هلال احمر در بافق، با تاکید بر آمادگی و همکاری جمعیت هلال احمر استان در خصوص راه اندازی، خواستار تکمیل ساختمان این داروخانه از سوی شهرستان شد.

گفتنی است نشست هم اندیشی با امدادگران و داوطلبان هلال احمر بافق، بازدید از پایگاه امداد جاده سه چاهون از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به شهرستان بافق بود.