به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با فرماندار شهرستان بافق که به منظور بررسی و پیگیری طرح‌های ورزش و جوانان شهرستان بافق، بر تعامل بیشتر مدیران معادن و شرکت‌های خصوصی به منظور توسعه ورزش این شهرستان تاکید شد.

مسعود شریعتی در این باره گفت: شهرستان بافق یکی از شهرستان‌های استان یزد است که در آورده اعتبارات ورزشی پیش قدم بوده و این خود عاملی برای کمک بیشتر و در نظر گرفتن اعتبارات ملی و استانی شده است.

شریعتی با اشاره به ساخت جایگاه و سکوی مناسب برای زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات دیگر از سوی شهرستان می‌توانیم بودجه خوبی به منظور توسعه این مکان داشته باشیم تا به یک استادیوم مناسب تبدیل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از راه اندازی پیست ۷ خطه استاندارد دو میدانی استاندارد در جنب زمین چمن مصنوعی خبر داد و تصریح کرد:این محل از اعتبارات ردیف ملی، سفر رئیس جمهوری و استانی برخوردار می‌شود.

شریعتی در ادامه از طلایی مقدم فرماندار بافق خواست با توجه به نامناسب بودن مکان پیست اسکیت که کلنگ آن نیز به زمین خورده است محل بهتری در جاده باقرآباد یا محور قطرم شادکام در نظر گرفته شود تا خانواده‌های ورزشکاران برای حضور فرزندانشان در تمرینات دغدغه کمتری داشته باشند.

وی در ادامه اشاره به آمادگی مجتمع معدنی کوشک برای احداث سالن ورزشی خبر داد و تصریح کرد: چنانچه زمین مناسبی در شهر در اختیار این سرمایه گذار گذارده شود برای ساخت اعلام آمادگی کرده است.

فرماندار شهرستان بافق از تلاش‌های مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق تقدیر کرد و بر نصب هر چه سریعتر زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی تاکید کرد.

سید مهدی طلایی مقدم پیرامون آورده اولیه به همت فرمانداری برای آغاز طرح‌های اداره ورزش و جوانان اعلام آمادگی کرد و گفت: از هیچ کمکی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی دریغ نمی‌کنیم.