به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ مشاور معاون دانشگاه آزاد اسلامی در سفر خود به بافق که به منظور بررسي امكانات و تجهيزات پژوهشي دانشگاه آزاد واحد بافق جهت راه اندازي مركز رشد در این واحد دانشگاهی صورت گرفت، به همراه رییس و جمعی از مسئولان این دانشگاه با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مشاور اداره كل دفتر توسعه فناوري و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامي دراین نشست با اشاره به اهمیت بهره گیری از منابع و علم روز دنیا در جهت دستیابی به پیشرفت و توسعه در تمامی زمینه ها، احداث و راه اندازی مراکز رشد و فناوری را در دانشگاه ضروری بر شمرد.

"حسین پرواز" سیاست و رسالت مراکز رشد و فناوری را حمایت از ایده ها ،باورها و اختراعات و همچنین وارد نمودن آن ها به بازار عنوان کرد و گفت: میتوان با راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه آزاد به این مهم دست یافت.

فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های شهرستان همکاری دانشگاه  با سایر دستگاه ها را در دستیابی به توسعه و اجرایی نمودن سند چشم انداز توسعه شهرستان را ضروری عنوان کرد.

"سید مهدی طلایی مقدم" در ادامه با استقبال از راه اندازی مرکز رشد و فناوری در دانشگاه آزاد بافق، در این زمینه قول مساعدت و همکاری داد.