سرپرست معاونت عمرانی استاندار یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست استاندار یزد، سرپرست معاونت عمرانی و مدیران کل سیاسي، انتخابات و تقسيمات كشوري، شهری و امور شوراهای استانداری با فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان بافق شامگاه یکشنبه 20 اسفند ماه در محل فرمانداری برگزار شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری یزد در این نشست، توسعه سرمایه گذاری بخش های گردشگری بافق را یکی از راهکار های موثر در ایجاد اشتغال در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان بافق ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف دارد و توسعه در بافق کاملا مشهود است و تاکنون سرمایه گذاران در بخش گردشگری شهرستان بسیار خوب کار کرده اند.

محسن صادقیان افزود: شهرستان بافق در جذب گردشگر در سال گذشته رتبه و رشد مناسبی در استان داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برلزوم بهسازی معابر شهری بافق تاکید کرد و گفت: در بحث توسعه معابر درون شهری، بافق رشد چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته است واقدامات مناسبی در ایجاد فضای سبز شده است و اکنون دیگر نیازی به توسعه در این بخش نیست و بهسازی این معابر دارای اهمیت می باشد که باید در دستور كار قرار گیرد.

وی همچنین در ادامه بر لزوم دقت نظر مسئولان در منظره آرایی فضای درون شهر بافق تاکید کرد و گفت: مجموعه شهرداری بافق در بحث منظره آرایی فضای شهری بافق و نظارت بر نصب تابلوهای ساختمان های تجاری با دقت نظر پیشتری گام بردارند تا منظره ای ناخوشایند در چهره شهر ایجاد نشود.

سرپرست معاونت هماهنگی عمرانی استانداری یزد همچنین به وضعیت تردد در جاده های برون شهری بافق پرداخت و عنوان داشت: از شهرستان بافق روزانه حداقل 500 دستگاه تریلی و کامیون به سمت یزد عبور می کند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در مسیر بافق به یزد می تواند در آینده این مسیر از بزرگراه به آزاد راه تبدیل شود.