همزمان با ایام ماه محرم برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه سوم شورای فرهنگ عمومی بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق،کارشناسان شرکت پرنیان مجری تدوین سند چشم انداز فرهنگی و اجتماعی شهرستان بافق و جمعی از مسئولان و اعضای این شورا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه عذرا کریمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به بیان دستورکار جلسه پرداخت.

در ادامه امرالهی کارشناس شرکت پرنیان و مجری تدوین سند چشم انداز توسعه فرهنگی و اجتماعی از میهمانان این جلسه، گزارش جامع و کاملی در مورد تهیه و تدوین سند چشم انداز فرهنگی که با پیشنهاد و مشارکت فرمانداری در دست اقدام است را برای حضار ارائه داد.

وی گفت: سند توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان در سه محور اساسی تدوین شده و به چالش های موجود در سال های آتی شهرستان در زمینه هایی از جمله چالش های موجود در نظام آموزشی ، چالشهای موجود در فضای کسب و کار و...می پردازد.

امرالهی در ادامه به بیان موضوعات استراتژیکی و راهکارهای طرح های کلیدی این سند پرداخت.

سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق نیز در ادامه این نشست بر لزوم کار کارشناسی در برابر موضوعات و چالش های اجتماعی و فرهنگی جامعه تاکید کرد.

گفتنی است بحث و تبادل نظر حاضرین پیرامون مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان و برنامه ریزی برگزاری مراسم نماز ظهر عاشورا  از دیگر موضوعات این جلسه بود.