فرماندار بافق در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با ایام دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان بافق با شعار "انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، اقتدار و صلابت و امنیت پایدار" و با حضور فرماندار شهرستان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه بافق برگزار شد.
فرماندار بافق در آین مراسم پس از اجرای سان و بازدید از میدان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: اعتماد و اطمینانی که بین امام راحل(ره) و مردم در داخل و خارج از کشور برقرار بود، باعث پیروزی انقلاب شد.
سید مهدی طلائی مقدم افزود: امروز هم به دلیل ایستادگی و مشارکت بالای مردم عزیز کشورمان در کنار نیروهای امنیتی و نظامی از کیان کشور دفاع کرده اند و در حوزه امنیت داخلی و خارج از کشور در سایه رهبری فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری موفق و پیروز بودیم.
وی نقش سپاه را در تامین امنیت مرزها و خارج از کشور را بسیار مهم برشمرد و یادآور شد: سپاه بزرگترین فرزندان خود و بهترین فرماندهان این کشور نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برای تامین امنیت گذاشت.
فرماندار بافق در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، از ایشان به عنوان تاریخ دفاع، نظم و امنیت کشور یاد کرد و گفت: دشمن همیشه با ترور دانشمندان و به شهادت رساندن فرزندان این کشور درصدد ناامن کردن کشور و ضربه زدن به انقلاب و کیان کشور است که قطعا ‌همانطور که تاریخ ۴۲ ساله انقلاب نشان داده بازهم ناکام خواهند ماند.