فرماندار بافق در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان :

صدق گفتار و سازگاری کلید اعتماد و امید در جوانان

نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بافق به ریاست فرماندار و با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان و جوانان شهرستان در سالن ولایت فرمانداری بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ ابوالقاسم دهقان در نشست ستاد ساماندهی جوانان که در سالن ولایت فرمانداری بافق تشکیل شد، به رسم متداول در دیدارهای پیشین، ابتدا با مشارکت اعضا، به مرور و یادآوری عناوین مطرح شده در جلسات قبل پیرامون هویت جوانان و راهکارهای بهتر در ارائه خدمات شاخص به این قشر مهم جامعه پرداخت و گفت: صداقت در گفتار مهمترین و ارزشمندترین راه معرفت و کلید اعتماد است

دهقان تصریح کرد: ما بعنوان متولیان نظارتی باید با دقت نظر و بررسی و دنبال گره گشایی باشیم، فلسفه حضور ما خدمت به مردم است، مبادا لحظه ای تردید ایجاد شود و ذره ای غیر از اخلاص در وجود ما باشد.

فرماندار بافق افزود: شما بعنوان اعضای ستاد ساماندهی جوانان باید اصل و رکن خدمت به مردم به ویژه جوانان را به عنوان اولویت در همه امور قرار دهید، جوانان را باورکنیم تا خودباوری در آنها تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار هم با اشاره به ارزشمندی سرمایه گذاری در حوزه جوانان برای آینده گفت: انتظارات زیادی در جامعه مبنی بر سامان دادن اوضاع جوانان از متولیان امر وجود دارد چون در حوزه علمی، دانش بنیان و هوش مصنوعی و ورزش، جوانان ما پیشگام بوده اند و موفقیت های چشمگیر جوانان نتیجه اعتماد به آنان است .

 حسن تفکری بر ایجاد پل ارتباطی با جوانان تایید کرد و گفت: یکی از مشکلات ما نبود پل ارتباطی با جوانان است و هیچگونه آشنایی با ذهنیت یک جوان در کف خیابان و در حاشیه شهر نداریم، لذا مسئولان باید در تلاش باشند تا پلی به ذهن جوانان این شهرستان ایجاد کنند.

وی ادامه داد: امروزه دشمن فکر و ذهن جوانان را هدف قرار داده و با ایجاد اختلال بین جوانان در صدد تحقق اهداف خود است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق نیز در این نشست با اشاره به تقسیم حوزه ستادی به دو بخش موتورسواری و سوارکاری و تامین زیرساخت این دو مجموعه ی ورزشی گفت : ما در سوارکاری و موتورسواری حتی در کشور حرف اول را میزنیم اما هنوز پیست مناسب این دو ورزش جهانی در بافق مناسب نیست .

احسان توکلی خودباوری جوانان بافق را مطلوب دانست و افزود: ورزشکاران جوان ما با اعتماد به نفس و خودباوری در رشته های مختلف ورزشی و در مسابقات کشوری مقام کسب کردند که این نشان از خودباوری در جوانان ماست .

در ادامه این نشست  هر یک از اعضای ستاد به بیان نظرات خود در حوزه جوانان پرداختند.​​​​​​​