سرپرست فرمانداري بافق تاكيد كرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ جلسه چهارم شورای فرهنگ عمومی بافق با حضور امام جمعه و سرپرست فرمانداری بافق، کارشناسان شرکت پرنیان مجری تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان و جمعی از مسئولان و اعضای این شورا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، عذرا کریمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به بیان دستورکار جلسه پرداخت.

در ادامه، مدیر شرکت پرنیان و مجری تدوین سند چشم انداز توسعه فرهنگی و اجتماعی از حاضرين این جلسه، گزارش جامع و کاملی در مورد تهیه و تدوین سند چشم انداز فرهنگی که با پیشنهاد و مشارکت فرمانداری در دست اقدام است، برای حضار ارائه داد.

سپس محمد علی مدرسی مدير شركت توسعه پرنيان گفت: سند توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان در چندین محور اساسی تدوین شده و به چالش های موجود در سال های آینده شهرستان در زمینه هایی از جمله چالش های موجود در مسائل اجتماعی، فضای کسب و کار،نظام آموزشی و... می پردازد.

مدرسی در ادامه به بیان موضوعات استراتژیکی و راهکارهای طرح های کلیدی این سند پرداخت.

سرپرست فرمانداری بافق در ادامه این جلسه با بیان اینکه بافق یک شهرستان در حال توسعه است بر لزوم توجه ویژه به بحث تغییر فرهنگ کار در تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی تاکید نمود.

امام جمعه بافق نیز در این جلسه به بیان اقدامات و آثار ارزشمند مفاخر و بزرگان این شهرستان  در گذشته پرداخت و بر لزوم بزرگداشت و بهره گیری از آثار به جا مانده از این بزرگان در تدوین سند فرهنگی بافق تاکید کرد.

 حجت الاسلام سید جواد سلیمانی همچنین حفظ جایگاه حوزه های علمیه در سند توسعه فرهنگی و اجتماعی بافق به عنوان یک نهاد موثر در توسعه فرهنگ جامعه را خواستار شد.

گفتنی است بحث و تبادل نظر حاضرین پیرامون مسائل و معضلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان از دیگر موضوعات این جلسه بود.