معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق:

عملکرد روابط عمومی ادارات ماهیانه ارزیابی می شود

سیدمحمد باقی زاده در نشست با مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و سازمانهای شهرستان بافق، از ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها به صورت ماهیانه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به مناسبت فرارسیدن هفته دولت نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

در ابتدای این نشست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق گفت: باید خدمات دولت به نحو مطلوب به مردم منعکس تا ایجاد امیدآفرینی شود و در این راستا مسئولین باید خوش رو، خوش برخورد و خوش اخلاق باشند.

وی در ادامه افزود: کارشناسان روابط عمومی باید خبره و در امور روزانه مسلط بوده و از همه مهم تر سازنده بهترین پل ارتباطی بین مردم و مدیران سازمان باشند.

سید محمد باقی زاده بحث آموزش و فراگیری علوم روز مربوط به حوزه روابط عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه آموزش می بایست از پتانسیل روابط عمومی های شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق از ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها به صورت ماهیانه خبرداد و عنوان داشت: خلاقیت در امور روزانه حرف اول را می زند و مباحث مالی دلیلی بر عدم برگزاری برنامه ها و فعالیت ها نشود.

وی یکی از وظایف مدیران و کارشناسان روابط عمومی را میدان‌داری و مردم‌داری عنوان کرد و گفت: در دولت انقلابی سیزدهم نیاز است که مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به کمک شما ارتباط خود را با اصحاب رسانه و مطبوعات بیشتر کنند.

باقی زاده در پایان از مسئولین روابط عمومی ادارات خواست به صورت مستمر و فعال در جلسات شهرستان حضور داشته و ظرفیت های بالقوه اداره و سازمان خود را در کنار مدیران معرفی کنند.

در ادامه این نشست مسئول روابط عمومی فرمانداری بافق گفت: کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان در یکسان سازی و انسجام برنامه های هفته دولت مشارکت و همکاری داشته باشند.

علی حسن پور توجه به ابتکارات و نوآوری در برنامه های هفته دولت را خواستار شد و گفت: تمام برنامه ها و فعالیت های مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: این ارزیابی پس از هفته دولت انجام و  و کارشناسان  روابط‌عمومی  دستگاه‌هایی که بهترین عملکرد را در حوزه اطلاع‌رسانی و برگزاری برنامه ها طی هفته دولت داشته باشند، معرفی می‌شوند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری بافق از روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان خواست در انتشار اخبار و رویدادهای روزانه ضمن تعامل با اصحاب رسانه و مطبوعات، امیدآفرینی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

گفتنی است در ادامه این نشست مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان بافق به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و فضای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، راه اندازی و فعال کردن سایت های خبری و فضای مجازی از جمله مصوبات و برنامه های آتی این نشست بود.

​​​​​​​