عملکرد رو به رشد دولت در اجرایی کردن مصوبات سفر اول

فرماندار بافق از عملکرد خوب دولت و تخصیص اعتبارات لازم در شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ محمدعلی صمیمی فرماندار شهرستان بافق بافق با اشاره به عملکرد خوب دولت در اجرایی کردن تعهدات و تخصیص اعتبارات در دور اول سفر به استان یزد گفت: با تخصیص اعتبارات برخی پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان بافق تکمیل شده است.

صمیمی افزود: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان یزد، در شهرستان بافق ۴۷ پروژه، با اعتبار حدود ۸۴۰ میلیارد تومان داشتیم که مصوبات سفر برای سه سال تقسیم بندی شد.

وی بیان کرد: یکی از این پروژه‌ها، پروژه‌ای ملی با عنوان ۲ خطه کردن بافق-ارژنگ است که جزء سرانه شهرستان محسوب و نزدیک ۷۰۰ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شد.

صمیمی خاطرنشان کرد: ۴۷ پروژه دیگر با ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار، طرح‌های شهرستانی از جمله بیمارستان ولیعصر، چند پروژه مرتبط با آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، راهداری و. است.

فرماندار بافق گفت: بخشی از پروژه‌ها که اعتبارشان برای سال ۱۴۰۰ بود، اعتبارشان تخصیص پیدا کرده است از جمله بیمارستان ۹۶ تخت خوابی که ۲۰ میلیارد تومان مصوب شده بود.

صمیمی ادامه داد: برخی پروژه‌ها مانند مجمتع فرهنگی هنری بافق به واسطه سفر اول رئیس جمهور، تکمیل شده و برخی دیگر مانند سالن دانش آموزی نیز در حال تکمیل است.