فرماندار بافق تاکید کرد:

غنی سازی اوقات فراغت نقش بسزایی در مهارت آموزی نوجوانان و جوانان دارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، در آستانه فرارسیدن فصل تابستان جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت با محوریت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بافق در نهاد امامت جمعه بافق برگزار شد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق در این نشست با تاکید بر نظارت و پایش وضعیت اجتماعی و فرهنگی مراکز برگزاری اوقات فراغت در شهرستان بافق، گفت: برنامه ریزی صحیح و تدوین اصولی برنامه ها ضمن غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در کشف استعدادها و مهارت آموزی آنان دارد.

وی همچنین بر ضرورت جمع بندی و خروجی برنامه های اوقات فراغت در پایان تابستان تاکید نمود و بیان داشت: دستگاه های مسئول و متولی می توانند با تعامل، همکاری و مدیریت امکانات ضمن پرهیز از موازی کاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای نوجوانان و جوانان گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بافق نیز به برنامه های خوب، بانشاط و مورد انتظار در تابستان اشاره کرد و خواستار تدوام و یادآوری این برنامه ها در طول سال شد.

وی تاکید کرد: در کنار مهارت آموزی و پرکردن اوقات فراغت فرزندان می بایست برای والدین نیز دوره های تربیتی و مهارتی برنامه ریزی و اجرا شود.

برگزاری دوره های آموزشی، فرهنگی، هنری، علمی، کارآموزی، قصه گویی، داستان نویسی،رباتیک، فناوری و ورزشی ، اجرای طرح نشاط معنوی به همراه برناه مهای قرآنی و دینی در بقاع متبرکه و مساجد، برگزاری چهارمین سمپوزیوم ملی مجسمه های شنی، برگزاری اولین المپیاد ورزشی محلات و سایر برنامه شاد و مفرح از جمله مواردی بود که توسط مسئولان و متولیان اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در بافق مطرح و مصوب شد.