به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ "محسن دره زرشکی" سرپرست بانک قرض الحسنه رسالت استان ، هدف از نشست دبیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت یزد و اعضای دبیرخانه و تیم رهیاری اجتماعی با فرماندار شهرستان بافق را تشریح شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان های راهبری و ترویج و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و بهبود سبک زندگی مردم عنوان کرد.
دبیر شبکه توسعه رسالت استان یزد در ادامه به تشریح الگو شبکه توسعه اجتماعی رسالت پرداخت و گفت: با همیاری اجتماعی و قرض الحسنه، کارآفرینی اجتماعی شکل گرفته و خیرین، حامیان خوبی در بخش کارآفرینی خواهند بود.
محسن دره زرشکی با بیان اینکه تاکنون هیچ شعبه سنتی از بانک قرض الحسنه رسالت در شهرستان بافق وجود نداشته است، گفت: با بانکداری اجتماعی، موانع خدمات غیر حضوری شبکه توسعه اجتماعی رسالت برطرف شده است و مردم شهرستان بافق می توانند از این خدمات بانکداری بدون شعبه استفاده نمایند.
دره زرشکی از آغاز به کار تیم رهیاری اجتماعی شهرستان بافق خبر داد و افزود: با شکل گیری کانونهای همیاری اجتماعی کلیه شهروندان بافقی می توانند از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی بهره مند گردند.
در ادامه فرماندار بافق با اشاره به اینکه بستر شبکه توسعه اجتماعی رسالت نمونه بارز و پیشرفته از ارائه خدمات غیر حضوری و متنوع در ایران هست خاطر نشان کرد: امیدواریم سایر بنگاه‌های اقتصادی از این نمونه الگو برداری نمایند.
سیدمهدی طلائی مقدم با تاکید بر میزان فعالیت قرض الحسنه احیاء شده توسط معادن، شرکت ها و خیرین شهرستان، تصریح کرد: پیگیری لازم جهت نشر وگسترش فعالیت های کانون همیار اجتماعی بافق و عضویت حداکثری اعضا و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه در شهرستان بافق را انجام دهیم.