فرماندار بافق، اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در قبال سپاه پاسداران را محکوم کرد

در اقدام خصمانه و تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، فرماندار شهرستان بافق در پیامی این حرکت و تصویب قطعنامه ضد ایرانی را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در اقدام خصمانه و تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، فرماندار شهرستان بافق در پیامی این حرکت و تصویب قطعنامه ضد ایرانی را محکوم کرد.

در پیام محمدعلی صمیمی آمده است:

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ

نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مانند دژ استوار و مستحکمی با اقتدار همراه و همگام با انقلاب در صحنه های مختلف، در حراست از کیان نظام، حفظ تمامیت ارضی میهن اسلامی و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، رسالت خود به ویژه مهار توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در داخل را به شایستگی انجام داده است.

جایگاه ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بلندتر و رفیع تر از آن است که جمعی از نمایندگان کشورهای اروپایی با عنوان پارلمان اروپا بخواهند با تصویب قطعنامه ای آن را تضعیف و بی ارزش بخوانند.

سیاست های متعدد فشار و تحریم های مختلف حداکثری علیه ایران باعث شده استکبار جهانی و همدستانش در دستیابی به اهدافشان بویژه پروژه تزریق ناآرامی و ناامنی داخل جمهوری اسلامی ایران ناکام بمانند و برای جبران این ناکامی ها و تقویت استکبار ستیزی علیه ایران، نوک پیکان تحریم های خود را برای اثربخشی نظام تحریم ها به سمت یکی از بازوان توانمند دفاعی ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی یعنی سپاه پاسدان نشانه رفتند.

پارلمان اروپا بداند که با اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان سازمان‌ تروریستی و تصویب اینگونه مصوبات، این نهاد مردمی هیچ گاه از امنیت و آرامش کشور دست نخواهد کشید و یقینا ملت بزرگ و بصیر ایران همیشه پشتیبان نیروهای نظامی خصوصا سپاه پاسداران بودند و خواهند بود و زیر بار اینگونه زورگویی‌ها نخواهند رفت.

به فضل الهی، پس از گذشت 44 سال از حیات پربار انقلاب اسلامی، نهال نوپای سپاه پاسداران به ثمره خون شهدای سرافراز و فداکاری و از خودگذشتگی مردان انقلابی و بی ادعا به درختی تنومند و پرثمر مبدل گردیده که استکبار جهانی و ایادی کفر در برابر اقتدار و عظمت این نهاد انقلابی عاجز مانده اند.

اینجانب به عنوان خادم و خدمتگزار ملت شهید پرور و ولایی شهرستان بافق، اقدام نابخردانه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم نموده و تا پای جان در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از عزت و اقتدار کشورمان دفاع کرده و نخواهیم گذاشت چنین اقدامات سخیف از سوی دشمنان روحیه و انگیزه جهاد و عشق به ولایت را خدشه دار کند.

« وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِین»

محمد علی صمیمی – فرماندار شهرستان بافق​​​​​​​