فرماندار بافق ضمن تبریک میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع)، آغاز عملیات گاز رسانی به منطقه سبزدشت در این روز فرخنده را به فال نیک گرفت و گفت: رسیدن گاز به یک منطقه علاوه بر برخورداری خانوارها از این نعمت الهی و افزایش سطح رفاه به عنوان یک زیرساخت خوب و ارزشمند برای توسعه و احداث کارگاه های زود بازده در منطقه می باشد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به مدت زمان عملیات گاز رسانی و عملکرد خوب پیمانکار افزود: امیدوارم این پروژه با همکاری مردم منطقه، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها در مدت زمان مشخص شده بلکه زودتر از برنامه به اتمام برسد و سال های آینده شاهد راه اندازی کارگاه های زودبازه اقتصادی باشیم.

وی خاطر نشان کرد : انشاءالله با آمدن گاز و تکمیل زیرساخت های توسعه، گام های بلندی جهت تحقق مقوله اقتصاد مقاومتی و تبدیل روستاهای منطقه سبزدشت به کانون تولید برداریم.

زاده رحمانی با اشاره به اینکه برای نخستین بار روز ملی روستا توسط دولت یازدهم در تقویم ملی وارد شد، گفت: ریاست جمهور و دولت تدبیر و امید نگاهی ویژه ای به روستاها و توسعه و پیشرفت روستاها دارد.

فرماندار بافق با تاکید بر اینکه امیدواریم روز به روز شاهد کم شدن فاصله بین جوامع شهری و روستایی در کشور باشیم، اظهار داشت: با توجه به 10 سال گذشته و نگاهی به مجموع هزینه کرد بیش از 2/4 برابری در این منطقه می توان شاهد عملکرد و نگاه ویژه دولت به مناطق روستایی شد.