فرماندار بافق: عید فطر، جشن بازگشت به فطرت و سرشت پاک انسانی است

ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق با صدور پيامي فرارسیدن عید سعید فطر، جشن بازگشت به فطرت و سرشت پاک انسانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ در متن پیام "ابوالقاسم دهقان" آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ

عید فطر ضیافتی است برای پایان یک ماه میهمانی خدا، عید فطر قبولی انفاق های به قصد قربت است و عید فطر جشن بازگشت به فطرت و سرشت پاک انسانی و روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است.

روز عید فطر روز پاکی روح و فرصت برخورداری از فیض عظیم الهی و در پیش گرفتن راه مستقیم پروردگار پس از ماه طهارت و ضیافت الهی است، خوشا به حال کسانی که در پرتو فرصت نورانی ماه مبارک رمضان و در سایه لیالی پرفیض قدر توشه ای از تقوی بر گرفته و با ذکر اللهم اهل الکبریا والعظمه به استقبال این عید فرخنده آمده اند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان عزیز در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی و مردم شریف دارالشجاعه بافق تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.