به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، فرماندار شهرستان به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با حضور در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) این روز خجسته را به پرستاران و مدافعان سلامت تبریک گفتند.

فرماندار بافق ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از حضرت زینب به عنوان اسوه صبر و استقامت و پرستارکربلا یاد کرد و گفت: در جریان واقعه کربلا پرستاری نهضت عاشورا به حضرت زینب(س) واگذار شد که نشان از آگاهی و علم الهی این بانوی عالمه دارد.

سید مهدی طلایی مقدم خاطر نشان کرد: حضرت زینب(س) ضمن اجرای رسالت مهم حفظ و تبلیغ واقعه عاشورا از بیماران کربلا با بردباری تمام پرستاری کردند.

وی با اشاره به خدمات و تلاش های ارزنده پرستاران به عنوان طلایه داران خط مقدم در مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد و اظهار داشت: پرستاری شغلی است سراسر عشق و علاقه و کسی که عاشق خدمت کردن به مردم نباشد به هیچ عنوان نمی‌تواند در این حرفه دوام بیاورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز در این آیین ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستارگفت: پرستاران باید بر خود ببالند که روز میلاد حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است.

سرهنگ نصیری افزود: پرستاران با تأسی از سیره عملی و رفتاری آن بزرگ بانوی جهان اسلام همواره کوشیده‌اند، به نحو شایسته‌ای از بیماران پرستاری نمایند و مرهمی بر آلام و رنج‌های آنها باشند.

گفتنی است در حاشیه مراسم گروه سرود عاشقان امام بافق با اجرای سرود های حماسی روز پرستار را گرامی داشتند.