فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ طلائی مقدم در جلسه اجرای طرح محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تشکر از همکاری همه دستگاه ها و ادارات در بهبود  شرایط،خواهان تداوم آن شد و بیان کرد: باید همه توان خود را در کنترل شرایط،کاهش آمار مبتلایان و جلوگیری از داغدار شدن خانواده ها به کار برد.

وی با اشاره به کمبودهایی که در زمینه تهیه مواد ضدعفونی کننده، ماسک و شیلد وجود دارد، ضمن تشکر از مساعدت شرکت سنگ آهن مرکزی برای رفع این مسئله، امیدوار شد این همکاری ادامه داشته باشد و افزود: در بحث تهیه وسیله نقلیه این امر با همکاری شهرداری انجام خواهد گرفت و برای سایر موارد نیز پیگیری های لازم انجام می گیرد.

فرماندار بافق در خصوص فعالیت اصناف اساس را دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا براساس وضعیت اعلام شده در شهرستان ها عنوان کرد و تاکید نمود: اصناف و شبکه بهداشت و درمان نیز باید در این زمینه همکاری و نظارت داشته باشند.

وی از مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق در تهیه دستگاه اکسیژن ساز و نیز کمک های جمعیت هلال احمر و ناحیه مقاومت بسیج بافق در بحث رزمایش کمک های مومنانه و اجرای طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی تشکر و قدردانی کرد.

طلایی مقدم در بحث بهشت الحسین (ع) آن را از موضوعات خاص شهرستان دانست و تصریح کرد: شهرداری با همکاری نیروی انتظامی باید در این زمینه اقدام کنند تا این مسئله با تذکر،اخطار و در نهایت جریمه حل شود. برگزاری مراسمات سوم و هفتم و فعالیت مداحان ممنوع می باشد و در صورت مستند شدن تخلفات اعمال قانون خواهد شد.

همچنین باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق شیوع کرونا را سبب آمادگی شهر و اتخاذ تدابیری برای مقابله با بحران های آینده دانست و اظهار کرد: باید در این زمینه مدیریت داشت و امکاناتی فراهم کرد تا در زمان وقوع بحران شهر آمادگی کامل را در بحث نگهداری از بیماران و حل مشکلات داشته باشد.

وی در خصوص تعطیلی های صورت گرفته گفت: تعطیلی ادارات و فعالیت بانک ها اثرات نامطلوبی دارد چرا که شاهد تجمعات در آنها هستیم، باید پیشنهادی از سوی ستاد کرونا شهرستان به استان داده شود تا همه جوانب سنجیده شود.خبر: ن.رادمنش