فرماندار بافق:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با محوریت پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور فرماندار بافق، دادستان عمومي و انقلاب و اعضاي شوراي تامين شهرستان، جمعی از مسئولان عضو این ستاد، روسای هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامي شهر بافق و روستای مبارکه و همچنین روسای ستاد کاندیدای ریاست جمهوری در بافق در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به بیان برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات شورا ها پرداخت و اظهار داشت: از 18 تا 20 اردیبهشت زمان اعلام رسمي نامزدها است و از 21 لغایت 27 اردیبهشت نیز زمان تبلیغات کاندیداهاي شورای شهر و روستا می باشد.

محمد زاده رحمانی در ادامه با تبریک 9 اردیبهشت روز ملی شوراها گفت: خوشبختانه با تعامل و همکاری که بین شوراهاي اسلامی شهر و روستا و دیگر مسئولان شهرستان شکل گرفته است زمینه توسعه در بافق فراهم شده است.

وی همچنبن با بیان اینکه پازل رشد و توسعه شهرستان در حال تکمیل است افزود: امیدواریم که با روی کار آمدن شوراهای اسلامی جدید در شهر و روستاها، تداوم و افزایش پیشرفت در تمامی زمینه ها را شاهد باشیم.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرائم شهرستان بافق به بیان نقطه نظرات و بایدها و نباید های نامزدها در زمان تبلیغات و همچنین در حين برگزاری انتخابات پرداختند.