قدردانی فرماندار بافق از حضور مردم در تشییع شهید گمنام

فرماندار بافق در پیامی از حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بافق در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در متن پیام ابوالقاسم دهقان، فرماندار شهرستان بافق آمده است:

 

بسم رب‌الشهداء و الصدیقین.

« وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ».

ذات اقدس الهی را شکرگذار هستیم که در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به همگان فرصت داد؛ تا در آئین تشییع پیکر مطهر شهید خوشنام که فضای دیار دالشجاعه را عطرآگین نمود، شرکت کنیم.

امروز در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، همگان به چشم دل دیدیم که شهدا زنده‌اند، نام و یاد آن‌ها در دل‌ها برای همیشه جاویدان است و ملت ولایی، همیشه در صحنه و شهیدپرور بافق از نسل اول انقلاب تا نسل حاضر، با نام و یاد شهدا مأنوس هستند.

خدای متعال را شاکریم که امروز شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بافق در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید والا مقام هشت سال دفاع مقدس بودیم.

بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آن ها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار کوچک مردم شهید پرور و متدین بافق، ضمن تشکر از رهنمودهای امام جمعه معزز شهرستان، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثار گران, آزادگان سرافراز، مسئولان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه که در مراسم استقبال و تشیع از پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب شد، تقدیر و تشکر نمایم و از تمامی دست‌اندرکاران فراهم‌سازی برپایی مراسم و فضاسازی محل دفن این شهید خوشنام بویژه دهیار، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای باقرآباد و کمیته خادم الشهدا، قدردانی می نمایم.