لزوم آموزش و ارتقاء فرهنگ ایمنی و پیشگیری در برنامه های آتش نشانی

همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی، فرماندار شهرستان با حضور در ایستگاه آتش نشانی بافق ، از کارکنان آتش نشانی شهرداری بافق تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، فرماندار شهرستان به همراه رئیس شورای شهر بافق با حضور در ایستگاه آتش نشانی بافق ، از کارکنان آتش نشانی شهرداری بافق تجلیل کردند.

فرماندار بافق، در این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشانی، از خدمات شبانه روزی آتش نشانان تقدیر کرد و اظهار داشت: ارزش زحمات و خدمات شما آتش نشانان عزیز که برای نجات مردم از جان و مال و خانواده های خود می گذرید بر کسی پوشیده نیست.

محمدعلی صمیمی آموزش و ارتقاء فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث در جامعه رامورد تاکید قرار داد و گفت: آتش نشانی باید فرهنگ سازی را جزء فعالیت های خود قرار دهد و برنامه های آموزشی را به صورت جدی در مدارس، ادارات و سطح جامعه ارائه کند.

علی اصغر رنجبر، رئیس شورای شهر بافق نیز در ادامه ضمن تبریک روز آتش نشانی، با اشاره به آیه قرآن که هركس، كسى را زنده بدارد چنان است كه گويى تمام مردم را زنده داشته است" ،گفت:شغل آتش نشانی بسیار شریف و ارزشمند است و ایثار و از خود گذشتگی مورد نیاز جامعه است.

پایان بخش این مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرستان با اهدا گل و حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام مسکن مهر و تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر بود./​​​​​​​