به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ آيين تكريم و معارفه مديرعامل شركت تعاوني دهياري هاي بخش مركزي شهرستان بافق با حضور فرماندار ، بخشدار مركزي و هيات رئيسه شركت تعاوني برگزار شد .

فرماندار بافق در اين مراسم با اشاره به اينكه تشکیل شرکت های تعاونی دهیاران گام های ارزشمندی در راستای توسعه ی روستاها ، فقرزدایی و استفاده از قابلیتها و ظرفیتهای روستا ها برداشته است، گفت: شركت تعاوني دهياري ها برند خاصي براي دهياري ها و شوراي اسلامي روستا تلقي مي شود.

سيد مهدي طلائي مقدم به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های هر روستا، بر هم افزایی و تعامل شرکت تعاونی با بخشداری و فرمانداری تأکید کرد و بيان داشت: بایستی از تمامی فرصت ها در راستای تسهیل در امور دهیاری ها و خدمت رسانی به جامعه روستایی استفاده کرد.

وي با تأکید بر اهمیت اشتغال در مناطق روستایی بیان داشت: شناسایی استعدادهای مناطق مختلف نقش مؤثری در خصوص ایجاد اشتغال و راه اندازی واحدهای تولیدی در جهت بهبود کسب و کار در مناطق روستایی دارد.

طلائي مقدم توجه به ظرفیتهای گردشگری روستاها را امری ضروری دانست و گفت: می توان از این ظرفیتها در راستای ایجاد اشتغال و ماندگاری جمعیت در روستاها استفاده کرد.

محمدرضا فتاحي بافقي بخشدار مركزي بافق ضمن تقدير از خدمات فريدون ميرزايي و رفع برخي از مشكلات در زمان فعاليت وي گفت : تعامل و پيگيري در امور نقش موثري در پيشبرد اهداف شركت تعاوني ايفا مي كند.

در اين مراسم از خدمات "فريدون ميرزايي" تقدير و "محمد حسن حامدي" به عنوان مديرعامل جديد شركت تعاوني دهياري هاي بخش مركزي شهرستان بافق معرفي شد.

گفتني است محمد حسن حامدي پيش از اين در سمت معاونت امور شوراها و دهياري ها دفتر امور روستایی و شوراها مشغول به فعاليت بود.