میدان خان بافق، میزبان نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی و صنایع دستی

همزمان با آغاز هفته صنایع دستی ، نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی بانوان روستایی و صنایع دستی بافق با حضور ​​​​​​​مسئولان استان و شهرستان در مجموعه میدان خان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با آغاز هفته صنایع دستی ، نمایشگاه توانمندی های بخش کشاورزی و صنایع دستی  شهرستان بافق با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان، فرماندار، مسئولان و جمعی از دوستداران صنایع دستی در مجموعه میدان خان بافق افتتاح و شروع به کار کرد.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بافق ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا(ع) و روز ملی صنایع دستی، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع‌دستی و جهاد کشاورزی نمایشگاه صنایع‌دستی و توانمندی‌های بخش کشاورزی شهرستان بافق در محل میدان خان برگزار می‌شود.

لیلی رنجبر افزود: این نمایشگاه با بیش از ۳۵ غرفه و در دو بخش برگزار می‌شود که توانمندی‌های بخش کشاورزی زنان روستایی شهرستان و محصولات هنرمندان صنایع‌دستی در رشته‌های سرمه‌دوزی، پته‌دوزی، مینای مس، نقاشی زیر لعابی، نقطه کوبی روی سفال، حصیربافی، منال بافی، بافتنی سنتی و چهل‌تکه دوزی به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

او یادآور شد: این نمایشگاه به منظور شناسایی و معرفی توانمندی های بانوان و در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت های شهرستان، معرفی بانوان کارآفرین، تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و مشاغل خانگی ، افتتاح و تا 27 خرداد در میدان خان بافق دایر خواهد بود.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بافق گفت: این نمایشگاه با همکاری فرمانداری، شهرداری، جهاد کشاورزی و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق  برپا شده و همه روزه از ساعت 18 تا 22 پذیرای بازدید عموم می باشد.