نشست برنامه ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز قدس در بافق برگزار شد

سرپرست فرمانداری بافق در نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس گفت: مردم همیشه در صحنه بافق در راهپیمایی قدس همدلی علیه اسرائیل را فریاد می زنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نشست برنامه ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور سرپرست فرمانداری بافق، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان در فرمانداری بافق برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت مولی الوحدین امام علی(ع) با بیان اینکه روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد و رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز ادامه دهنده راه ایشان بوده اند.

ابوالقاسم دهقان با اشاره به اینکه وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می باشد، خاطر نشان کرد: حضور پرشور مردم دارالشجاعه بافق در راهپیمایی های گذشته نشان از همدلی و تعامل بین اقشار مختلف مردم در این شهرستان دارد و ما باید قدردان این حضور گسترده مردم باشیم.

سید محمد باقی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق در ادامه این نشست فضاسازی ادارات و نصب پوستر و ارسال پیامک دعوت به جامعه هدف هر اداره را خواستار شد و بر اطلاع رسانی مناسب و فعالیت قوی روابط عمومی ادارات و هماهنگی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی تاکید کرد.

وی گفت: انجام تبلیغات محیطی، برگزاری برنامه های فرهنگی محتوا محور و غرفه های فرهنگی، برپایی نمایشگاهی از تصاویر جنایات اسرائیل غاصب و کشتار مردم مظلوم فلسطین، اجرای سرود همگانی دانش آموزی، مسابقات پیامکی و ... از جمله برنامه های جنبی راهپیمایی روز قدس در بافق خواهد بود.

گفتنی است راهپیمایی روز قدس در بافق از ساعت 11 روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه همزمان با سراسر کشور از بسیج آغاز شده و در مسجد جامع با قرائت قطعنامه و سخنرانی پایان خواهد یافت.