نظارت مستمر دامپزشکی بر کلیه مراحل حمل و عرضه گوشت های وارداتی

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان بافق؛ فرزانه سالاری رییس اداره دامپزشکی شهرستان بافق با بیان اینکه دامپزشکی حسب مأموریت تعریف شده، ناظر بر کنترل و تأیید بهداشت و سلامت محصولات پروتئینی با منشأ خام دامی است اظهار داشت: توزیع گوشت های وارداتی جهت کمک به تنظیم بازار انجام میگیرد و در کلیه مراحل حمل تا عرضه، نظارت دامپزشکی بر محموله‌های گوشت انجام و با دقت رصد و بررسی می‌شود.

فرزانه سالاری به بازرسی های مستمر و روزانه دامپزشکی به جهت حصول اطمینان از سلامت فرآورده های خام دامی اشاره کرد و گفت: همکاران ما به عنوان سربازان عرصه سلامت، حافظ امنیت و ایمنی غذایی جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: این اطمینان را نیز به مردم عزیز می‌دهیم که گوشت های گرم وارداتی و گوشتهای منجمد با هدف تنظیم بازار، از کیفیت و سلامت خوبی برخوردارند.

سالاری در پایان از همشهریان خواست تا در هنگام خرید هرگونه محصولات پروتئینی با منشأ خام دامی به داشتن برچسب حاوی کد بهداشتی از دامپزشکی، تاریخ تولید، انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت نظر لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در این خصوص، مراتب را به منظور پیگیری در اسرع وقت از طریق تماس با شماره ارتباط مردمی ۱۵۱۲ و ۳۲۴۳۷۳۱۲ به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش نمایند.​​​​​​​