فرماندار بافق :

نویسندگان و اهل قلم، سرمایه های ارزشمند علمی و ادبی در جامعه هستند

همزمان با روز ملی قلم، فرماندار بافق از نویسندگان و اهالی قلم شهرستان طی مراسمی تقدیر  کرد و از آنان به عنوان سرمایه های ارزشمند علمی و ادبی در جامعه یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با روز ملی قلم، فرماندار بافق از نویسندگان و اهالی قلم شهرستان طی مراسمی تقدیر و تجلیل کرد.

محمد علی صمیمی فرماندار بافق در این مراسم ضمن تبریک روز قلم، از نویسندگان و اهالی قلم به عنوان سرمایه های ارزشمند علمی و ادبی در جامعه یاد کرد و گفت: از اهالی قلم بویژه نویسندگان جوان شهرستان حمایت می کنیم تا آثار آنان در جامعه نشر پیدا کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز با اشاره به نکوداشت روز قلم در شهرستان بافق به عنوان یک سنت حسنه ی فرهنگی گفت: مهم ترین هدف  از برگزاری این مراسم گرامیداشت و پاسداشت اهالی قلم و نویسندگان بومی در شهرستان می باشد .

حسین ارجمند، انجمن اهل قلم را یکی از انجمن های فعال شهرستان برشمرد و گفت : در حال حاضر ۴۵ نفر عضو این انجمن هستند و تعداد آثار چاپ شده توسط نویسندگان بومی بالغ بر ۸۰ اثر می باشد.

در ادامه نویسندگان و اهالی قلم شهرستان به بیان نظرات و مشکلات خوزه خود پرداختند و در پایان از آنان با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.