پیام تسلیت فرماندار بافق به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد

ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق در پیامی،سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد 1342 ،  را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، در متن پیام ابوالقاسم دهقان آمده است:

سال‌ها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید         انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند.

سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی کبیر در حالی به سوگ می نشینیم که با ایام شهادت رئیس جمهور مردمی و مسئولانی خدمت گزار همزمان شده و به ما یادآور می شود که نهال کاشته شده در ابتدای انقلاب، اینک سروهای تنومندی دارد که نه تنها برای حفظ و حراست از وطن و هموطن در تلاش است، بلکه برای دستیابی به این اهداف، تا پای جان، ایثار کرده و رخت شهادت را بر تن می کنند.

بی شک امام راحل(ره)، آن روح الله بود که با عصا و ید بیضای موسوی و بیان فرمان مصطفوی به نجات مظلومان کمر بست و بزرگترین حماسه‌ها را در ایران خلق کرد و توانستند با ایمان به خدا کاخ استکبار جهانی را درهم بکوبند.

اینجانب سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد 1342 ، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و مردم ولایی و شریف شهرستان دارالشجاعه بافق تسلیت عرض می نمایم.