پیام سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

محمدعلی صمیمی با صدور پیامی فرارسیدن 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در متن این پیام آمده است:

 

«وَ مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعاً»

18اردیبهشت‌، پیام‌آور فرهنگ ایثار، فداکاری، خدمت به همنوع و احساس مسئولیت انسان‌هایی است که تسکین آلام بشری و امید هر خانواده هستند، انسان هایی که در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، خالصانه در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری حادثه دیدگان و نیازمندان می شتابند.

روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه ی طلایه داران مهرورزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که همه توان خود را در خدمت به ایران اسلامی بسیج کرده و همواره در صف مقدم مقابله با حوادث و بحران ها پیشتاز بودند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از یک قرن خدمت شایسته و مجاهدت های بی وقفه تمامی پرسنل، امدادگران، اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر بویژه در شهرستان بافق، فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون و صحت و سلامتی این عزیزان را از درگاه خداوند سبحان مسألت می نمایم.

گفتنی است 18 تا 24 اردیبهشت به عنوان هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است که امسال این هفته با یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران متقارن شده است.​​​​​​​