پیام سرپرست فرمانداری بافق به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی سرپرست فرمانداری بافق در پیامی این روز را به طلایه داران عرصه علم و فن و هنر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در پیام محمد علی صمیمی آمده است:

چو غنچه گر چه فروبستگی ست کار جهان                  تو همچو باد بهاری گره گشا می‌باش

ارتباطات حوزه‌ای بسیار گسترده و پیچیده است که از قامت یک علم واحد فراتر رفته و شاخه‌های متعددی را شامل می شود و هر روز عرصه‌ای نو از آن پیش روی جامعه بشری گشوده می‌شود.

جایگاه ارتباطات و روابط انسانی در عصر حاضر به گونه ای است که شاید در هیچ دوره تاریخی وابستگی جوامع و افراد به اطلاعات خود و دیگران تا به این اندازه نبوده است.

روابط‌عمومی به عنوان هنر هشتم، یک شغل اداری عادی به‌شمار نمی‌رود. روابط‌عمومی، یک حرفه عاشقانه و یک دل‌مشغولی تمام‌وقت است که گاه، مجبور می‌شوی تمام لحظه‌های زندگی‌ات را به آن اختصاص دهی.

روابط عمومی یک وظیفه برجسته مدیریتی است که می تواند به عنوان بازوی اصلی مدیر دستگاه‌ در دستیابی به اهداف سازمان ایفای نقش نماید و در راستای احقاق حقوق مردم و پیگیری حل و فصل مشکلات آنان تلاش کند که این مهم از طریق مخاطب‌شناسی و افکارسنجی حاصل می‌شود.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی ادارات و نهادیهای شهرستان دارالشجاعه بافق که به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.